17.10.2013

Sałatka

Ostatnio odruchowo w Aldim sięgnęłam po paluszki krabowe. Wiedziałam, że coś się z nimi robi, tylko nie wiedziałam za bardzo co. W końcu zebrałam wszystko, co mi gdzieś się po kuchni pałętało i zrobiłam sałatkę...
Dzisiaj zdjęcia nie ma- z dwóch powodów:
1) Sałatka za każdym razem jest inna
2) Sałatka znika za szybko :)

Potrzebujemy:
paluszki krabowe, 8sztuk
puszka kukurydzy
szklanka ryżu
2 małe kubeczki jogurtu
pomidory
czerwona cebulka
ogórek
przyprawy (u mnie: sól, pieprz, papryka)

Gotujemy ryż (na szklankę ryżu - dwie szklanki wody). W międzyczasie kroimy wszystkie składniki, mieszamy w misce. Jogurt przelewamy do miseczki, dodajemy dowolne przyprawy. Dodajemy ryż, mieszamy i zalewamy sałatkę jogurtem. 

2 komentarze:

  1. Fajny skład, ale nie lubię paluszków krabowych. Można dać w zamian coś innego?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chwilę poświęconą na komentarz! :)