18.10.2013

Tortilla śniadaniowa


Crystal Brownie, chodź na śniadanie :)
Wrapy śniadaniowe przywiozłam z austriackiego McDonaldsa. Moje są 
oczywiście inne (i zdrowsze :)) ale pomysł jest zdecydowanie ściągnięty. Fajna alternatywa dla kanapek, musli czy jajecznicy-aczkolwiek do tej ostatniej jest im bardzo blisko. Ważne, że mojemu Mężczyźnie posmakowały i tym razem się najadł śniadaniem :)

Co potrzebujemy?
-jajka – my zaszaleliśmy, śniadanie dla dwóch osób, poszło 8 jajek.
-pomidory
-cebula
-szynka
-tortille
-masło (do smażenia i smarowania tortilli)
Można jeszcze dodać pieczarki, paprykę-czego tylko dusza zapragnie...

Jak się do tego zabrać?
Cebulę, szynkę i pomidory kroimy i smażymy na maśle. Jak wszystko zmięknie, to wrzucamy roztrzepane jajka. Mieszamy, żeby nam omlet przypadkiem nie wyszedł. Krótko mówiąc-robimy jajecznicę z dodatkami :)

Tortillę możemy podgrzać w mikrofalówce, usmażyć na patelni (na grillowej fajnie wygląda) lub upiec w piekarniku. Pierwsza opcja jest najszybsza-tortillę wstawiamy na maksymalnie 20 sekund. Ciepłe tortillki smarujemy masłem. Na to kładziemy 2 łyżki jajecznicy i zawijamy tortillę wg mojej instrukcji :)

  1. Kładziemy farsz na ¾ długości placka, formujemy z farszu prostokąt
  2. Zwijamy tortillę poniżej „prostokąta”, następnie zwijamy tortillę z obu stron.
  3. Wcinamy! :)
Smacznego!!!

3 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowe;) podoba mi się ;P Na pewno wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujący przepis ;) OBSERWUJĘ http://just-click-to-heaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chwilę poświęconą na komentarz! :)