1.11.2013

Kuchenne bzdety-Blendery

 Blender to coś, co powinno zagościć w każdej kuchni. Ja mam ich aż 2. Jeden- zwykły, duży Philipsa z opcją kruszenia lodu. Fajne do drinków, polecam! Drugi kupiony w Dunnes Stores blender 3w1 firmy Pifco. Ma mieszadełko do ubijania jajek, blender ręczny i miskę. Świetna sprawa, mieszadełka do miksera zostawiłam w Cork, więc ciężko mi ubijać białka, warzyw do zup czy cebuli nienawidziłam kroić od zawsze, więc wrzucam w miskę i mam ładnie pociachane. Blender Phillipsa służy mi do robienia koktajli i smoothie. Kupiłam go kiedyś w Argosie w dość dobrej cenie-teraz są po ok. 50 euro. Pifco kosztował 20 euro i muszę przyznać że wymiata! Polecam z czystym sumieniem i jeden i drugi.


http://www.pifco-products.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/700x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/i/pifco_P12008_01.jpgDane techniczne:
*
pojemność miski-1 litr

*jedna prędkość
*180-220w
*ręczny blender w zestawie
*ubijaczka do białek


Philips-dane techniczne*tryb pulsacyjny
*pojemność - 1,5 litra
*moc 600W
*szklany dzbanek z miarką
*płynna regulacja prędkości
*opcja kruszenia lodu

1 komentarz:

  1. Ja mam taki zwykły blender ręczny. Jednak rzadko go używam. Potrzebny mi był do ciapciania zupek Laurze. Teraz już je spore kawałki i gryzie, wiec nie potrzeba ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za chwilę poświęconą na komentarz! :)